Поширені помилки замовника
В інтернеті вже дуже давно гуляють меми типу «пограти зі шрифтами». Це можна вважати класикою. Але ми все ж вирішили зібрати найпоширеніші помилки замовників для того, щоб «просвітити» маси.
1. «Хто така цільова аудиторія?»
Однією з найсерйозніших і в той же час однією з найпоширеніших помилок є незнання власної аудиторії. Питання про ЦА (цільова аудиторія) є типовим для першого побачення замовника і дизайнера, адже саме на розумінні ЦА і повинен будується дизайн.
Кажуть, що на прикладі краще запам'ятовується. Так ось, припустимо, ви створюєте сайт для пенсіонерів (малоймовірно, але все ж), навряд чи тут буде доречно застосовувати вбудовані флеш-модулі, інтуїтивний дизайн і спливаючі вікна. Тут, навпаки, потрібно зробити все максимально просто і доступно для розуміння.
Ну а якщо ваша ЦА - молодь, то модні тенденції якраз будуть доречними.
2. «Більше логотип. Ще більше. ще »
Дуже часто у замовників прокидається нездорова любов до свого логотипу та вони жадають зробити його якомога більшою. Іноді ситуації і зовсім абсурдні - логотип займає половину сторінки, але замовнику подобається.
Так ось, то, що ви змусите дизайнера розтягнути логотип на всю сторінку - не є гарантією успіху. Точніше це буде гарантією відторгнення цілої категорії людей, для яких ванна естетика.
Пам'ятайте про баланс і золотої середини.
3. «Ви мені скажіть, ви ж дизайнер»
Наступна помилка замовників - незнання своїх бажань. У таких випадках замовники просто приходять і вимагають готовий макет в перші хвилини знайомства. При цьому задумів і побажань і такого клієнта, як правило, немає. Йому просто потрібен сайт.
Це, насправді, величезна проблема. Звичайно, дизайнер може вам намалювати приголомшливий сайт, але для того, щоб він був не тільки красивим, але і дієвим, йому потрібно знати мінімум: цільову аудиторію, для чого вам сайт, з якими квітами ви себе асоціюєте. Ну а в ідеалі ви повинні розповісти дизайнеру своє бачення, ну а він уже перетворить це в візуальної площині.
Хороші і дієві сайти - це тандеми замовників, дизайнерів і копірайтерів.
4. «Мені той, що подорожче»
Є окрема категорія замовників, які вважають, що найкращий сайт - найдорожчий сайт. Але це не завжди правда. За статистикою, найуспішніші сайти мають середню цінову нішу.
Потрібно прагне до гармонії, а не до високої ціни.
P.S. Вище описані ситуації перебільшені, всі збіги з реальністю - випадкові.