ТЕХНІЧНИЙ АУДИТ САЙТУ
|
Проведення аудиту на наявність технічних помилок, багів, які є невідповідності технічному завданню і макетам дизайну.
|
від 5200 грн
|
SEO-АУДИТ САЙТУ
|
Проведення аудиту на відповідність сайту всім вимогам пошукових машин Google, Яндекс та ін.
|
від 5200 грн
|
АУДИТ РЕПУТАЦІЇ КОМПАНІЇ
|
Проведення аудиту репутації компанії в мережі Інтернет, пошук всіх проблемних питань.
|
від 5200 грн
|
Крім внутрішнього аудиту сайту, аналізу піддаються зовнішні фактори, які істотно впливають на займані сайтом позиції у видачі. До зовнішніх факторів відносяться:
· Число і загальні характеристики зовнішніх посилань, що ведуть на сайт, динаміка їх приросту.
· Наявність природних зовнішніх посилань, динаміка їх приросту. Представництва сайту в соціальних мережах.
· Налаштування індексування в панелях вебмайстра (Яндекса і Google).
Результатом аналізу зовнішнього оточення (зовнішніх чинників) є докладний звіт, що містить всі вхідні посилання, їх базові характеристики, динаміку їх приросту, а також рекомендації з налагодження панелей вебмастера і щодо вибору стратегії подальшого збільшення цитованості ресурсу.
Цей вид аудиту не менш важливий ніж два попередніх. Адже від юзабіліті залежить як відвідувачі будуть реагують на ваш сайт і чи зручно їм працювати з ним. Для замовлення послуги звертайтеся в нашу компанію, ми маємо великий досвід роботи і зможемо Вам допомогти.
Будь-якому користувачеві достатньо декількох секунд, щоб зрозуміти, цікавий йому ресурс чи ні. Аудит сайту являє собою аналітику факторів, що впливають на поведінку користувача і розташування сайту у видачі основних пошукових систем.
Детальний аудит допоможе розібратися в причинах того, чому ваш веб-сайт не входить в ТОП-10 або не приносить прибуток. Причин може бути багато, тому не потрібно проблему вирішувати ізольовано, оскільки погіршити роботу сайту може відразу кілька факторів. Але і впадати у відчай не варто, адже "лікуванню" піддається все, головне виявити проблеми.
Пiсля того, як ви замовите юзабіліті аналіз та сео аудит сайту, аналітик дасть вам відповіді на наступні питання:
- загальне враження від сайту;
- чи зрозумілий користувачеві ресурс;
чи зручний пошук необхідних для користувача товарів або послуг;
- чи цікавий ресурс;
- можливість конвертації користувача в покупця;
- чи знаходить користувач на ресурсі потрібні дані;
- чи відповідає ваш сайт всім вимогам пошуковиків;
Це лише мала частина питань, що розглядаються в процесі технічного аудиту сайту . У цілому, процедура допоможе зрозуміти, які заходи потрібно виконати, щоб поліпшити роботу сайту в глобальній мережі і домогтися намічених цілей.
Аудит рекламних кампаній, юзабіліті і сео являють собою потужний інструмент, здатний поліпшити веб-ресурс.
Seo — аудит включає наступні роботи: аналіз і виправлення семантичного ядра, перевірку контенту на відповідність алгоритмів пошукових машин, вивчення видимості інтернет-ресурсу в пошукових системах і його позиції щодо конкуруючих організацій, складання списку ключових запитів, які найкращим чином характеризують Ваш бізнес і поставлені цілі.
Серйозний детальний аудит може зайняти 10-15 днів, завдяки аналітиці Ви зможете визначити проблему, а це означає, що Ви на 50% вже готові до її вирішення і усвідомлюєте, яких дій слід уникати в майбутньому. Іншими словами, аналітика дає напрямок роботи сайту, тому не треба недооцінювати можливості аудиту, оскільки тільки він допоможе Вам скласти план дій, який неодмінно приведе до успіху.
Замовити аналіз сайту найкраще у професіонала – це може бути веб-агентство або фрілансер. Вибір виконавця залежить від бюджету замовника і термінів виконання робіт. Звичайно, в Інтернеті ви можете побачити багато інформації, згідно з якою найкраще віддати перевагу послугам компанії, ніж приватника.
Copyright © 2009-2019 «Студія Махаон» є зареєстрованою торговою маркою. Всі права захищені.