Автоматизуй свої процеси.
Зручна система для управління вашим бізнесом. Десяткі модулів і наработок. Ринок кредитування - висококонкурентний. Ваш прибуток залежить від якості і швидкості роботи ваших операторів. Щоб знизити ризик - необхідно впроваджувати автоматизацію.
ВАРТІСТЬ
100 000 грн
ТЕРМІН
6 тижнів
У нашій системі управління сайтом ви отримаєте можливість відслідковувати кожну вхідну заявку від потенційних клієнтів.
Інформація про фінансове становище проекту за звітну дату, фінансовий результат його діяльності та рух грошових коштів за звітний період.
Багаторічний досвід навчив нас правильно збирати всю необхідну інформацію про клієнтів мікрофінансових організацій.
Ведення бази даних і обліку клієнтів, виставлених їм рахунків, укладених договорів, інших документів, продуктів, співробітників.
У системі передбачена можливість вести облік всіх кредитів сторінок зі всіма статусами, причинами відмови або схвалення і можливостями повернення.
Слідкуйте за тим, яке завдання виконує ваш співробітник і скільки часу він витрачає на вирішення певних завдань.
В системі кредитування, як і в будь-який інший сфері комерційної діяльності, необхідно приділяти постійну увагу роботі з клієнтами для якісного її поліпшення. Впровадження CRM для МФО необхідно для вибудовування ефективних взаємин між фінансовою організацією і її клієнтами, це допоможе мати реальне уявлення про їх активність. В даному випадку співробітники будуть отримувати актуальну інформацію про боржників, поданих заявках, простроченнях і т.д.
Сучасні розробки в цій галузі мають розширений функціонал, багато можливостей для будь-якої ситуації, що виникає в процесі діяльності. СРМ для МФО допомагає враховувати:
- базу даних клієнтів;
- робочий графік кожного окремого співробітника;
- статистику діяльності;
- документообіг за операціями і багато іншого.
Прибуток будь-якої організації мікрокредитування безпосередньо залежить від кількості клієнтів. Зараз на ринку подібних структур досить багато, тому конкуренція стає дедалі більше. Позики мають високу популярність серед населення, тому запам'ятати всі заявки просто неможливо, враховувати наявність прострочених платежів і багато іншого просто не реально звичайній людині.
Автоматизація МФО дозволить контролювати будь-які тонкощі, починаючи від надходження заявки і до видачі коштів.
Вибираючи програмне забезпечення для свого бізнесу в першу чергу необхідно враховувати досвід розробника, його репутацію на ринку і відгуки замовників. Організація, що видає позики, не може дозволити собі установку першого-ліпшого продукту сумнівної якості.
CRM для мікрофінансових організацій необхідно замовляти тільки у надійного розробника, який може запропонувати не тільки готовий сайт, але його подальшу технічну підтримку, а також навчання співробітників роботі з новими можливостями.
Кожен окремий займ вимагає від співробітника МФО оперативного реагування, саме для цього необхідна оптимізація роботи. Таким чином, жоден покупець не буде упущений, жодна прострочення не сховається від очей менеджера.
Професійні програми впроваджуються дуже швидко і ефективно, дозволяючи використовувати можливості продукту в повній мірі. Надалі можна допрацьовувати окремі модулі для розширення бізнесу.
Copyright © 2009-2019 «Студія Махаон» є зареєстрованою торговою маркою. Всі права захищені.