Как правильно оформить цветовую гамму сайта

Як правильно оформити колірну гамму сайту

Вісімдесят відсотків всіх інформаційних даних з навколишнього середовища люди сприймають зором. Розглядаючи окремий об'єкт, оцінюючи стан зовнішнього вигляду, форму, колір, ми створюємо думку про нього. Люди можуть моментально зрозуміти, що їм хочеться стати власником товару лише з тієї причини, що сподобалося кольорове оформлення, вдале поєднання, палітра кольорів. Варто погодитися, чи хочеться стати володарем брюк жовто-зеленого кольору, на яких є зображення червоного гороху, щоб одягнути їх для важливого наради. Бо вони абсолютно не підходять. Людина буде виглядати нерозумно.

Також користувачі сприймуть сайт, коли будуть дивитися на нього. Оформлення дизайну проекту є першим, на що зверне увагу чоловік. Його колір стане першим, що оцінять. Дуже швидко користувачі вирішать, чи залишатися їм в межах сторінки або закрити, чи сподобалися кольори на сайті, чи викличуть вони приємні і вірні асоціації. А несмачний дизайн може відштовхнути і сформувати негативні емоції.

Тому треба розбиратися, яким квітам варто віддати перевагу, як створити їх комбінацію, щоб користувач вірно сприйняв все, і у нього виникли приємні враження, щоб користувачі з задоволенням переглядали сайт і далі здійснювали покупки або замовлення.

Як залежить колір і стиль сайту від цільової аудиторії


Вибір стилю сайту з точки зору його оформлення в кольорі повинен мати пряму залежність від відвідувачів, їх віку, того, чим вони займаються, що вважають за краще і чим цікавляться.

Наприклад, сайт продає нові марки автомобілів. Значить, цільовою аудиторією стануть дорослі чоловіки, які мають вік від тридцяти п'яти років. Варто подумати, забажають відвідувачі на ресурсі зайнятися переглядом пропозицій, якщо при оформленні сайту застосувати рожевий колір. Досить підозріло. У цьому варіанті сайт з самою компанією, яка є продавцем, сприймуть несерйозно. З цього місця почнеться формування негативної думки про компанію. Як приклад іншого ресурсу можна розглянути сайт, який продає в'язані вироби. На ньому центральної аудиторією, в більшій частині, є жінки. Ось їх рожевий колір може вразити.

Сутність зрозуміла. Комбінація кольорів, яку пропонує веб студія Махаон, буде відповідати цільової аудиторії вашого сайту. Рекомендуємо до того, як зробити остаточний вибір колірного рішення, зайнятися ретельним вивченням своїх потенційних покупців.

Яким чином зробити вибір кольорової гами


Заздалегідь визначено, що кольори на сайті повинні мати відповідність цільовим відвідувачам. Варто розібратися з тим, яка точно гамма кольорів підійде до окремої групи.

При підборі колірної гами радимо врахувати наступні моменти.
Якщо займатися створенням проектів з дитячою тематикою, краще скористатися яскравими, контрастними, позитивними квітами.

Коли створюються сайти, відвідувачами яких стануть дівчата з жінками, тоді варто оформити їх у ніжних, світлих тонах.

Для сайтів, де цільова аудиторія - чоловіки, підійдуть темні або нейтральні кольори.

Для сайту з продажу товарів загального призначення краще скористатися нейтральними кольорами. Не забудьте і про фірмовий стиль організації. Коли його розробили, зміцнили в межах ринку, наприклад, зображення логотипу або бренду все знають, тоді як переважаючих квітів на сторінках сайту повинні стати фірмові.

Поєднання кольорів для сайту


Насправді, вибрати кольору, які поєднуються один з одним, не дуже складно. В основному треба враховувати простий принцип. Не можна використовувати більше, ніж три-чотири різні кольори. Зробити вибір поєднуються один з одним відтінків можна за допомогою колірного кільця, яке створив Ньютон на початку вісімнадцятого століття. Дизайнери з архітекторами в наш час здійснюють вибір з кількох тисяч відтінків, використовуючи спеціальні інтернет-сервіси.

Після того, як з'явилося кільце Ньютона, художники з вченими почали займатися розвитком ідеї, відкривши доступ до величезного асортименту відтінків. В основі цієї ідеї знаходяться три головних кольору. Синій, червоний, жовтий. Коли змішують два кольори, відбувається поява відтінку. Якщо змішувати відтінок і головний колір, відбувається утворення нового відтінку. При використанні поєднання відтінків в різних співвідношеннях насичення утворюється нова кольорова палітра.

Використовуючи коло, можна зробити вибір головних і проміжних кольорів.

Групуючи кольору, можна здійснювати створення сайтів зі своїми відтінками, насиченістю і силою кольору. Ступінь насиченості відповідає за стан чистоти обраного тону. Чим більше насиченість кольору, тим менше входження в нього частки сірого кольору і вище яскравість.

Наявність контрастів кольорів
Кожні кольори мають протилежні. Дизайнери застосовують відтінки, які контрастні головному обраному колір для виділення тріггеов, заголовків, підзаголовків. Контрастні кольори привертають увагу людини і створюють своєрідну мотивацію до дії. Визначити два кольори, контрастні один одному, дуже легко. Для цього потрібно вибрати один колір з кола

Обсудим ваш Проект?

Зробити замовлення

x
Неверный ввод

Неверный ввод

Пожалуйста, введите ваш E-mail адрес

Неверный ввод

Неверный ввод

Задати питання

x
Неверный ввод

Неверный ввод

Пожалуйста, введите ваш E-mail адрес

Неверный ввод

Неверный ввод