Економія на контенті - чи розумно це?
Іноді замовлення контенту сайту призводить в тупикові ситуації. Дуже часто замовники думають, що в написанні текстів немає нічого складного і віддавати гроші за це професіоналам - дурість, мовляв вони самі краще знають свою тему та й в школі твори якось писалися. Але давайте спробуємо розібрати подібну ситуацію.
Дайте відповідь на одне питання: «Ви б економили на деталях автомобіля, або робили б це деталі власноруч?». Відповідь, напевно, буде негативним - тому що мова йде про безпеку життя. Ну а якщо ми перенесемо ситуацію в площину сайто будування, то текст тут - саме той елемент, який і забезпечить нормальну роботу і життєздатність сайту.
Без адекватного тексту сайт просто не буде працювати: замовники не робитимуть замовлення, а пошукові роботи і зовсім зроблять сайт невидимим.
Хто займається створенням контенту?
Текстовим наповненням займаються копірайтери. Як правило, вони мають журналістське, або ж філологічну освіту, що дозволяє писати правильно, завзято і соковито. Такі люди нехай і не є фахівцями в галузі про яку вони пишуть, але все ж вони витрачають деякий час для того, щоб розібратися в суті і викласти інформацію на максимально доступному, простому і, в той же час, красивому мовою.
Створенням графічного контенту займаються дизайнери і фотографи.
Що дає хороший текст?
Хороший текст - це той, над читанням якого ви не вважаєте час. Він вам просто подобається і ви його читаєте. Він грамотно написаний, в ньому є метафори і фразеологізми - через це текст читається легко. Також майстри копірайту вміло користуються гумором.
Хороший текст здатний підняти продажі, підняти відвідуваність сайту і вивести в ТОП пошукових списків.
Хороший текст - це максимум інформації в мінімумі слів. Це красива і грамотна композиція. Це вміння утримати читача і дати йому максимум.
Що буває з тими, хто економить на контенті?
Як ми вже говорили, текст - це те, без чого сайт буде порожній оболонкою. Текст можна порівняти з нектаром - якщо він хороший і приємно пахне - бджоли раз у раз летять до нього. Якщо ж нектар поганий - меду не вийде.